Ultimata sättet att leva sitt liv

Jag och Larssa har diskuterat länge och väl. Hur lever man det ultimata livet?

Vi har suttit i "solnedgången" på balkongen och diskuterat vår stora resa till först Amsterdam, sen Norge och sist Thailand/Asien.

Amsterdam - ta det lugnt, lära känna folk, jobba ca 50%,, känna av den liberala kulturen
Norge - Guldgruvan. Fiskebåt/fiskrens eller annat riktigt välbetalt skitjobb, ladda upp med cash infor
Thailand/Asien - sova i ett år.

Då har man allt, man har det sociala, "intellektuella" livet i Amsterdam, arbetarlivet i Norge och sist semesterlivet i det billiga Thailand eller Asien.

Så, gott folk. Där har vi det ultimata sättet att leva sitt liv på.

Gör som UHT och upplev nirvana.

// UHteam management and development operation team red wing hawks

Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt, jo jag hade en jättebra midsommar :) <3

Haha det enda jag vet om Norge är att dom vann ESC och att det ligger jävligt nära Sverige ;)

2009-06-22 @ 22:03:11
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: Madelene - Malle



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-22 @ 23:21:54
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Douglas @ UHteam

SVAR till Madelene - Malle



Jag ber dig vänligen dra åt helvete. Gör din reklam genom smöriga inlägg till Kenza istället, som alla andra självförklarade idioter.



/ Douglas @ UHteam

2009-06-23 @ 12:41:40
URL: http://uht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0