Så var det över

Igår söndag (läs idag) så blev jag sparkad från mitt extra knäck som målare, kul!
Jag som i en veckas tid gått med lite större könsorg. och varit en aning manligare. Nu när jag lagt målar-karriären bakom mig så blickar vi framåt emot nya tider som budchauffr.

De kommande tio (10) dagarna tar jag hand om det mesta på STL och kommer förmodan jobba röven av mig, ska bli kul! dock kommer jag nog inte hinna blogga speciellt mkt men det lämnar vi åt g33k-Douglas :)

Nu följer onödig information
"Ska åka till uppsala med två pall imorgon"


Kul att äntligen vara tillbaka dock blev det rätt kortvarigt.
Bloggar nog dagen och kvällen ut iaf!


Ciaobella!


//Larssa @ UHteam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0