Norge: kapitalet

Vi ska ganska snart, som det i början av bloggen nämndes, resa runt i världen. Vår resplan:

  1. Amsterdam
  2. Norge
  3. Thai eller annat slampland
Och sedan pendla mellan dessa tre destinationer

Norge = jobba cash
Amsterdam = have fun
Thai = have fun (och som i vanlig ordning flest STD's vinner)

Är det någon läsare här som varit i Norge till exempel? Vi (Douglas & Larssa) grubblar dagligen om hur det blir med boende och jobb i Norge. Den som sitter med erfarenhet av nåt utav dessa länder kommer att berikas med en blåhaka om de inte skriver nåt informationsrikt.

// UHteam
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad roligt, jag också ut och se världen. Det är ganska många bekantas bekanta som har flyttat till Norge men tyvärr har jag ingen info att dela med mig av.

2009-06-21 @ 22:59:58
URL: http://annikaandersen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har jobbat i Oslo, som nanny/städerska... Inget jag kan rekommendera.

Säkraste sättet att tjäna pengar på är väl fiskrensning gissar jag?

Oj, vad mycket info jag inte kunde dela med mig av.

Lycka till!

2009-06-22 @ 07:07:06
Postat av: Larssa

Tack ändå, även det minsta lilla kan bidra till en lyckad resa! :)



På återseende!

2009-06-22 @ 14:48:02
URL: http://uht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0