Landslaget vs U21

Vilket fint inlägg Douglas.



Nu när kanal 4 sänder U21 EM så njuter jag av att se det svenska landslaget igen, byt ut hela det riktiga laget och lägg in U21-spelarna som är både hungriga och orädda för att göra det lilla extra! Lägg in Zlatan i den mixen och vi har fan nästan ett nytt "svensk-brasiliansk" landslag. HUR KUL VORE DET ATT SE I ETT VM???! Då kanske vi hade kommit lite längre än 3dje sist som i vanliga fall.


Jo, angående det Svenska herr-landslaget, hur fan kan vi egentligen låta våra överbetalda "fotbollsproffs" (Exkl. Zlatan) spela VM och EM-kval samt eventuella slutspel? Det har alltid varit lika jävla trist att se det svenska spelet. Låt mig inte ens prata om Mellberg, det aset förstör mina "fotbollskvällar". Känner mig så jävla rånad så fort den jubelidioten rör bollen. Jag känner mig våldtagen i anus av blotta tanken på att han spelar sina ruttna och uråldriga uppspel. DOM GÅR ALLTID FEL! FITTHORA!!!

Extreme makeover borde göra ett akutinryck på våran kära fula Elm, stackare.
Men min vän Douglas sitter och säger att han finner viss resemblans.

Så upp till er folk, är vi så lika?




Larssa släpp det,
Okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0