Dagens fel

Jag hade bestämt mig. Jag skulle ta min rosa tantcykel till Willys för att inhandla lite förnödenheter. Nagelklippare, kyckling, hårvax och ciggaretter. Jag far iväg, ganska säker på vägen, men hamnar en gnutta åt helvete. Små, labyrintliknande cykelvägar i skogen, hur fan kom jag dit? Jag känner inte ens till någon skog i närheten. Lokalsinnet på topp.

Lyckas komma ut på en väg jag känner igen. Larssa och Frippe åker av ren slump förbi där jag cyklar runt i all min förvirring. Dumpar cykeln, blir upplockad och drar till Willys. Lång historia kort, jag går hem med varken cykel eller bil. Så kan det gå. Regnade gjorde det också. Drog ner mitt taggade humör en aning, men väl hemma flöt det upp igen som en japan mätt på frigolit          ....exakt.

Snart drar vi igång middagen.

EAT FOOD!

// Douglas

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha regnet var verkligen pricken över i

2009-06-19 @ 19:24:21
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0